۱۰ استراتژی بازاریابی آفلاین که هنوز کار می‌کند

بازاریابی از زمانی که همه‌چیز آنلاین و در ادامه موبایلی شد، پوست انداخت. صفحه فیس‌بوک، توییتر، نوتیفیکیشن‌های تخفیف و …، همه کانال‌هایی هستند که ما برای جمع‌آوری لید و گفتگو با مشتریان بکار می‌گیریم. این کانال‌ها هرروزه در حال تغییر هستند. در حالی که این پلتفرم‌ها بطور قابل ملاحظه‌ای موثر هستند (کسب و کار ما بدون استفاده از این روش‌ها سرپا نمی‌ماند!!) شرکت‌های بزرگ دست به ترکیب روش‌های بازاریابی آفلاین و آنلاین برای افزایش فروش خود زده‌اند. ادامه خواندن ۱۰ استراتژی بازاریابی آفلاین که هنوز کار می‌کند